Anzahl der Einträge: 54. Zeitschriftenartikel
Hagemann, Karin ; Neumann, Marcus M. ; Bauer, Hans H.
(2004)
Relevant und doch verkannt.
Absatzwirtschaft
Düsseldorf
47
7
50-53
[Zeitschriftenartikel]
|
|
Buch
Buchkapitel
Bauer, Hans H. ; Albrecht, Carmen-Maria ; Haber, Tobias E. ; Neumann, Marcus M.
(2008)
Branding mittels irrelevanter Attribute.
Bauer, Hans H.
Erfolgsfaktoren der Markenführung
München
119-132
[Buchkapitel]
|
|
Bauer, Hans H. ; Reichardt, Tina ; Neumann, Marcus M.
(2008)
Erfolgreiches Marketing im Mobilfunknetz.
Bauer, Hans H.
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : Strategien, Konzepte und Instrumente
Heidelberg [u.a.]
109-112
[Buchkapitel]
|
|
Dissertation
Konferenzveröffentlichung
Bauer, Hans H. ; Bryant, Melchior D. ; Neumann, Marcus M.
The Neglected Power of Mood: How it Moderates Brand Placement’s Effectiveness.
Brown, Tom J.
AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings
19
114-115
In: Marketing theory and applications : Winter Educators' Conference 2008 ; proceedings of a meeting held 15-18 February 2008, Austin, Texas
(2008)
Chicago, Ill.
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Albrecht, Carmen-Maria ; Haber, Tobias E. ; Neumann, Marcus M.
The Effects of Irrelevant Attributes in Brand Communications.
Dixon, Andrea L.
AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings
18
134
In: AMA Winter Educators' Conference 2007: Marketing Theory and Applications : proceedings of a meeting held 16-19 February 2007, San Diego, California
(2007)
Red Hook, NY
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Bryant, Melchior D. ; Neumann, Marcus M.
How to Make Brand Placements Successful - Assessing the Antecedents to Brand Attitude and Purchase Intention.
Deans, Kenneth R.
2007 ANZMAC Conference, Dunedin, New Zealand, December 3-5, 2007 ; proceedings
1446-1454
In: Australian and New Zealand Marketing Academy (ANZMAC) Conference 2007 : Dunedin, New Zealand, 3-5 December 2007; proceedings
(2007)
Dunedin, NZ
3Rs Reputation, Responsibility and Relevance
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Haber, Tobias E. ; Mäder, Ralf
Virtual sales agents.
AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings
17
226-231
(2006)
Chicago, Ill.
AMA Winter Educators' Conference
(Sankt-Peterburg, Russia)
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank
Intercultural Consumer Classifications in E-Commerce.
Weihs, Claus
Proceedings of the ... Annual Conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V.
28
561-568
In: Classification - the ubiquitous challenge : University of Dortmund, March 9 - 11, 2004
(2005)
Berlin [u.a.]
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank ; Haber, Tobias E.
Determinants and consequences of trust in e-commerce.
ANZMAC 2004 : Australian and New Zealand Marketing Academy Conference Proceedings
17
In: ANZMAC 2004 : Australian and New Zealand Marketing Academy Conference Proceedings
(2004)
Wellington, NZ
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Präsentation auf Konferenz
Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank ; Haber, Tobias E.
A Classification of Online Music Consumers.
Proceedings of the ... Annual Conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V.
(2005)
From Data and Information Analysis to Knowledge Engineering : proceedings of the 29th Annual Conference of The Gesellschaft für Klassifikation e.V.
(Magdeburg)
[Präsentation auf Konferenz]
|
|
Arbeitspapier
Diese Liste wurde am Sat Nov 23 01:18:06 2024 CET automatisch erstellt.
|