Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 12.

Article

Homburg, Christian ; Pflesser, Christian (2000) A Multiple Layer Model of Market-Oriented Organizational Culture : Measurement Issues and Performance Outcomes. Journal of Marketing Research : JMR Chicago, Ill. 37 11 449-462 [Article]

Book chapter

Homburg, Christian ; Herrmann, Andreas ; Pflesser, Christian ; Klarmann, Martin (2008) Methoden der Datenanalyse im Überblick. Herrmann, Andreas Handbuch Marktforschung Wiesbaden 151-173 [Book chapter]

Herrmann, Andreas ; Klarmann, Martin ; Pflesser, Christian (2008) Konfirmatorische Faktorenanalyse. Herrmann, Andreas Handbuch Marktforschung Wiesbaden 271-303 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Pflesser, Christian ; Klarmann, Martin (2008) Strukturgleichungsmodelle mit latenten Variablen: Kausalanalyse. Herrmann, Andreas Handbuch Marktforschung Wiesbaden 547-577 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Pflesser, Christian (2000) Konfirmatorische Faktorenanalyse. Marktforschung Wiesbaden 415-436 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Hermann, Andreas ; Pflesser, Christian (2000) Methoden der Datenanalyse im Überblick. Marktforschung Wiesbaden 103-123 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Pflesser, Christian (2000) Strukturgleichungsmodelle mit latenten Variablen: Kausalanalyse. Marktforschung Wiesbaden 633-659 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Pflesser, Christian (1999) Konfirmatorische Faktorenanalyse. Marktforschung Wiesbaden 413-437 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Hermann, Andreas ; Pflesser, Christian (1999) Methoden der Datenanalyse im Überblick. Marktforschung Wiesbaden 101-125 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Pflesser, Christian (1999) Strukturgleichungsmodelle mit latenten Variablen : Kausalanalyse. Marktforschung Wiesbaden 633-659 [Book chapter]

Working paper

Homburg, Christian ; Pflesser, Christian (2000) A Multiple Layer Model of Market-Oriented Organizational Culture : Measurement Issues and Performance Outcomes. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W036 [Working paper]
[img]
Preview

Homburg, Christian ; Pflesser, Christian (1999) "Symbolisches Management" als Schlüssel zur Marktorientierung : neue Erkenntnisse zur Unternehmenskultur. Open Access Management Know-how Mannheim M043 [Working paper]
[img]
Preview

This list was created automatically on Thu Jun 17 04:56:04 2021 CEST