Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 10.

Working paper

Raffée, Hans ; Effenberger, Jens ; Fritz, Wolfgang (1999) Strategieprofile als Faktoren des Unternehmenserfolgs. Open Access Management Know-how Mannheim M012 [Working paper]
[img]
Preview

Fritz, Wolfgang ; Raffée, Hans (1999) Unternehmensführung und Unternehmenserfolg. Open Access Management Know-how Mannheim M010 [Working paper]
[img]
Preview

Raffée, Hans ; Wiedmann, Klaus-Peter (1999) Wertewandel und Marketing. Open Access Management Know-how Mannheim M006 [Working paper]
[img]
Preview

Wiedmann, Klaus-Peter ; Raffée, Hans (1999) Gesellschaftsbezogene Werte, persönliche Lebenswerte, Lebens- und Konsumstile der Bundesbürger. Open Access Management Know-how Mannheim M005 [Working paper]
[img]
Preview

Raffée, Hans ; Effenberger, Jens ; Fritz, Wolfgang (1992) Strategieprofile als Faktoren des Unternehmenserfolgs. Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim Mannheim 93 [Working paper]

Fritz, Wolfgang ; Raffée, Hans (1990) Unternehmensführung und Unternehmenserfolg. Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim Mannheim 85 [Working paper]

Raffée, Hans ; Wiedmann, Klaus-Peter (1986) Wertewandel und Marketing. Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim Mannheim 49 [Working paper]

Wiedmann, Klaus-Peter ; Raffée, Hans (1986) Gesellschaftsbezogene Werte, persönliche Lebenswerte, Lebens- und Konsumstile der Bundesbürger. Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim Mannheim 46 [Working paper]

Encyclopedic article

Raffée, Hans (2001) Kirchenmarketing. Honecker, Martin Evangelisches Soziallexikon Köln Sp. 843-847 [Encyclopedic article]

Raffée, Hans (2001) Marketing. Honecker, Martin Evangelisches Soziallexikon Köln Sp. 988-993 [Encyclopedic article]

This list was created automatically on Thu Jun 17 05:34:10 2021 CEST