Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
4
.
Hemmler, Yvonne
ORCID: 0000-0002-3780-995X
;
Ifenthaler, Dirk
ORCID: 0000-0002-2446-6548
;
Rasch, Julian
Evaluation of a learning analytics intervention to support self-regulated learning in online continuing education.
(2024) 2024 AERA Annual Meeting (Philadelphia, PA) [Präsentation auf Konferenz]
Hemmler, Yvonne
ORCID: 0000-0002-3780-995X
;
Rasch, Julian
;
Ifenthaler, Dirk
ORCID: 0000-0002-2446-6548
(2023)
A categorization of workplace learning goals for multi-stakeholder recommender systems: A systematic review.
TechTrends Secaucus, NJ ; Heidelberg 67 1 98-111 [Zeitschriftenartikel]
Hemmler, Yvonne
ORCID: 0000-0002-3780-995X
;
Gerdes, Sara
;
Rasch, Julian
;
Ifenthaler, Dirk
ORCID: 0000-0002-2446-6548
An adaptive feature to support self-regulated learning in online continuing education: a think-aloud study.
(2023) AECT 2023 International Convention (Orlando, FL, Hybrid) [Präsentation auf Konferenz]
Hemmler, Yvonne
ORCID: 0000-0002-3780-995X
;
Rasch, Julian
;
Ifenthaler, Dirk
ORCID: 0000-0002-2446-6548
A taxonomy of workplace learning goals for multi-stakeholder recommender systems: a systematic review.
(2022) AECT 2022 International Convention, Association for Educational Communications & Technology (Las Vegas, NV, Hybrid) [Präsentation auf Konferenz]
Diese Liste wurde am
Sat Nov 23 01:21:48 2024 CET
automatisch erstellt.