Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Springe zu: 2017 | 2016 | 2015 | 2013
Anzahl der Einträge: 8.

2017

Herbst, Laura ; Reinartz, Dominik ; Woodside, Arch G. (2017) Redirection theory and antisocial travel behavior : configural antecedents to nascent road-road signaling. Decrop, Alain Consumer behavior in tourism and hospitality research Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research Bingley 13 119-139 [Buchkapitel]

Reinartz, Dominik ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Schuhmacher, Monika C. Is there no time like the present? An investigation of hold decisions in the innovation process. Chandy, Rajesh AMA Educators' Proceedings 28 G-3 In: AMA Winter Marketing Academic Conference 2017 : Better Marketing for a Better World : Orlando, Florida, USA 17-19 February 2017 (2017) Red Hook, NY AMA Winter Marketing Academic Conference 2017 (Orlando, FL) [Konferenzveröffentlichung]

2016

Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Reinartz, Dominik ; Schneider, Kristina (2016) Das Management von Marktchancen im Innovationsprozess. IMU Research Insights Mannheim 042 [Arbeitspapier]

Reinartz, Dominik (2016) Managerial decision-making in the innovation process : a multi-method analysis of project review decisions. Mannheim [Dissertation]

2015

Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Reinartz, Dominik ; Schuhmacher, Monika C. (2015) Terminierung oder Fortführung von Innovationsprojekten: Entscheidungsprozess und Einflussfaktoren. IMU Research Insights Mannheim 030 [Arbeitspapier]

Reinartz, Dominik ; Schuhmacher, Monika C. ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 The greatest of faults is to be conscious of none: exploring decision errors in reviewing innovation projects. Michelante, Graziella 183-184 In: Proceedings of the 22nd Innovation & Product Development Management Conference : Copenhagen, Denmark, June 14-16, 2015 (2015) Brussels [Konferenzveröffentlichung]

Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Feurer, Sven ; Schuhmacher, Monika C. ; Reinartz, Dominik (2015) Comparing the incomparable? How consumers judge the price fairness of new products. International Journal of Research in Marketing : IJRM Amsterdam [u.a.] 32 3 272-283 [Zeitschriftenartikel]

2013

Reinartz, Dominik Internal Commercialization Processes and Activities. (2013) 26th EMAC Doctoral Colloquium (Istanbul) [Präsentation auf Konferenz]

Diese Liste wurde am Wed Dec 4 01:43:02 2024 CET automatisch erstellt.