Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 7.

Article

Homburg, Christian ; Jensen, Ove ; Richter, Markus (2006) Die Kaufverhaltensrelevanz von Marken im Industriegüterbereich. Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice Zürich 60 4 281-296 [Article]

Homburg, Christian ; Fürst, Andreas ; Richter, Markus (2004) Erheblicher Optimierungsbedarf. Markenartikel Hamburg 66 4 30-35 [Article]

Götze, Paul ; Fiedler, Georg ; Gans, Ilan ; Gerisch, Benigna ; Lindner, Reinhard ; Richter, Markus ; Schaller, Sylvia ; Schmidtke, Armin (2002) Psychotherapie der Suizidalität. Psycho Stuttgart 28 11/12 569-575 [Article]

Book chapter

Homburg, Christian ; Jensen, Ove ; Richter, Markus (2008) Sind Marken im Industriegüterbereich relevant? Bauer, Hans H. Erfolgsfaktoren der Markenführung München 399-413 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Richter, Markus (2002) Die Analyse von Kostenproblemen. Kostenmanagement - Wertsteigerung durch systematische Kostensteuerung Stuttgart 59-76 [Book chapter]

Doctoral dissertation

Richter, Markus (2007) Markenbedeutung und -management im Industriegüterbereich : Einflussfaktoren, Gestaltung, Erfolgsauswirkungen. Wiesbaden [Doctoral dissertation]

Working paper

Homburg, Christian ; Richter, Markus (2003) Branding excellence : Wegweiser für professionelles Markenmanagement. Open Access Management Know-how Mannheim M075 [Working paper]
[img]
Preview

This list was created automatically on Wed Jun 23 13:47:47 2021 CEST