Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 18.

Lanzrath, Aline ORCID: 0000-0003-1648-3783 ; Homburg, Christian ; Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 (2024) Increasing graduates' interest in B2B sales: how to dispel lay beliefs, fight stigma, and create a profession of choice. Journal of Personal Selling & Sales Management : JPSSM Philadelphia, PA ; London tba tba 1-20 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Schyma, Theresa ; Hohenberg, Sebastian ; Atefi, Yashar ; Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 (2024) “Coopetition” in the presence of team and individual incentives: Evidence from the advice network of a sales organization. Open Access Journal of the Academy of Marketing Science New York, NY 52 2 306-328 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Hartmann, Stefan ; Homburg, Christian ; Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 (2024) Understanding and managing the link between firms’ strategic risk-taking and salespeople’s defensive behavior in price negotiations. Open Access Journal of Personal Selling & Sales Management : JPSSM Philadelphia, PA ; London tba tba 1-20 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Lanzrath, Aline Isabelle ; Homburg, Christian ; Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 (2023) Women's underrepresentation in business‑to‑business sales: Reasons, contingencies, and solutions. Open Access Journal of the Academy of Marketing Science New York, NY tba tba [Zeitschriftenartikel]
[img]

Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 ; Homburg, Christian ; Hohenberg, Sebastian (2022) Marketing in der Finanzmarktkommunikation: Insights von Experteninterviews, Conference Calls und Aktienkursreaktionen. IMU Research Insights Mannheim 78 [Arbeitspapier]

Homburg, Christian ; Mettler, Stephan ; Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 (2022) Der Einsatz von IoT-Technologie bei Konsumgütern: Die Auswirkungen der Kundenwahrnehmung von IoT auf die Beziehung zum Hersteller. IMU Research Insights Mannheim 079 [Arbeitspapier]

Mettler, Stephan ; Homburg, Christian ; Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 The use of IoT technology in durable consumer goods: Measuring customers’ perceptions and capturing their impact on the relationship with the manufacturer. (2022) AMA Summer Academic Conference 2022 (Chicago, IL , Hybrid) [Präsentation auf Konferenz]

Lanzrath, Aline ORCID: 0000-0003-1648-3783 ; Homburg, Christian ; Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 Winning the war for sales talent: How to dispel lay beliefs, fight the stigma, and create a profession of choice. (2022) EMAC 2022, European Marketing Academy Conference (Budapest, Hungary) [Präsentation auf Konferenz]

Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 Creating customer engagement value by winning back lost customers. Malter, Alan J. ; Baker, Stacey Menzel ; Im, Subin AMA Educators' Proceedings 32 197-199 In: 2021 AMA Winter Academic Conference : The human side of marketing in an age of digital transformation ; February 17-19, online (2021) Chicago, IL ; Red Hook, NY 2021 AMA Winter Academic Conference (Online) [Konferenzveröffentlichung]

Bamberger, Boas ; Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 ; Wahlig, Dominik Monfort, Abel Learning cross-selling from peers: How networking affects cross-selling and sales performance. tba In: 50th EMAC Annual Conference : May 25 - 28, 2021, ESIC Business and Marketing School, Madrid: proceedings (2021) Brussels 50th EMAC Annual Conference 2021 (Madrid, Spain, Online) [Präsentation auf Konferenz]

Bamberger, Boas ; Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 ; Wahlig, Dominik Learning cross-selling from coworkers? How networking facilitates cross-selling and salesperson performance. Deeter-Schmelz, Dawn R. 51 In: Proceedings of the Global Sales Science Institute Annual Conference 2021 (2021) Aalen ; Totton Global Sales Science Institute Annual Conference (Online) [Konferenzveröffentlichung]

Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 (2021) Kundenrückgewinnungsmanagement : Die Integration von Customer Engagement zum erweiterten Verständnis der Wertschöpfung von Rückgewinnungsmaßnahmen. Wiesbaden [Dissertation]

Homburg, Christian ; Lanzrath, Aline ORCID: 0000-0003-1648-3783 ; Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 (2021) Den Wettbewerb um Vertriebstalente gewinnen: Maßnahmen zur Stärkung der Positionierung des B2B-Vertriebs auf dem Arbeitsmarkt. IMU Research Insights Mannheim 076 [Arbeitspapier]

Homburg, Christian ; Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 (2020) Die Wertschöpfung von Rückgewinnungsmaßnahmen: mehr als nur Umsatz. IMU Research Insights Mannheim 067 [Arbeitspapier]

Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 ; Harz, Nathalie Win-back success beyond purchases: The true value of a lost customer. A2020-62543 In: 49th EMAC Annual Conference: May 26 - 29, 2020, Corvinus University Budapest : Proceedings (2020) Budapest 49th EMAC Annual Conference 2020 (conference canceled) (Budapest, Hungary) [Konferenzveröffentlichung]

Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 Customer engagement: Redefining win-back success beyond purchases. (2020) AMA Summer Academic Conference 2020 (Online) [Präsentation auf Konferenz]

Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 (2020) Kundenrückgewinnungsmanagement : die Integration von Customer Engagement zum erweiterten Verständnis der Wertschöpfung von Rückgewinnungsmaßnahmen. Mannheim [Dissertation]

Ruhnau, Robin-Christopher ORCID: 0000-0002-8174-7071 ; Harz, Nathalie Customer engagement and the true value of a lost customer. Proceedings of the European Marketing Academy Conference, 2019 486 In: 48th EMAC Annual Conference : May 28-31, 2019, Universität Hamburg, Germany : Proceedings (2019) Hamburg 48th EMAC Annual Conference (Hamburg, Germany) [Konferenzveröffentlichung]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:38:43 2024 CET automatisch erstellt.