Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 5.

Zeitschriftenartikel

Schäfer, Franziska ORCID: 0000-0002-3232-0768 ; Undorf, Monika (2023) On the educational relevance of immediate judgment of learning reactivity: No effects of predicting one’s memory for general-knowledge facts. Journal of Applied Research in Memory and Cognition : JARMAC Amsterdam 2023 tba 1-12 [Zeitschriftenartikel]

Präsentation auf Konferenz

Eberhart, Janina ; Schäfer, Franziska ORCID: 0000-0002-3232-0768 ; Bryce, Donna How can metacognitive skills be supported in elementary school children? Evidence from a meta-analysis. (2022) 7th Biennieal IMBES Conference, International Mind, Brain and Education Society 2022 (Montreal, Canada) [Präsentation auf Konferenz]

Schäfer, Franziska ORCID: 0000-0002-3232-0768 ; Undorf, Monika Does making judgments of learning improve performance for educationally relevant material in multiple-choice and short-answer tests? (2022) TeaP 2022, 64. Tagung experimentell arbeitender Psycholog:innen (Online) [Präsentation auf Konferenz]

Schäfer, Franziska ORCID: 0000-0002-3232-0768 ; Undorf, Monika Making JOLs during learning does not affect performance in short-answer and multiple-choice tests. (2022) EARLI SIG 16 Metacognition and Self-Regulated Learning Online Conference 2022 (Online) [Präsentation auf Konferenz]

Schäfer, Franziska ORCID: 0000-0002-3232-0768 ; Undorf, Monika Positive and negative reactivity in judgments of learning: Shared or distinct mechanisms? (2021) TeaP@Home 2021 : 63. Tagung experimentell arbeitender Psychologen (TeaP) (Ulm, Germany) [Präsentation auf Konferenz]

Diese Liste wurde am Thu Mar 28 01:23:05 2024 CET automatisch erstellt.