Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 10.

Zeitschriftenartikel

Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 (2023) Targeting nearby influencers: The acceleration of natural triadic closure by leveraging interconnectors. Open Access Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA tba tba 1-20 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Lanz, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 (2023) Buying future endorsements from prospective influencers on user-generated content platforms. Open Access Journal of Marketing Research : JMR Thousand Oaks, CA tba tba 1-19 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Lanz, Andreas U. ; Goldenberg, Jacob ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 (2019) Climb or jump: status-based seeding in user-generated content network. Journal of Marketing Research : JMR Thousand Oaks, CA 56 3 361-378 [Zeitschriftenartikel]

Präsentation auf Konferenz

Bayerl, Andreas ; Shapira, Daniel ; Goldenberg, Jacob ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 Online employer reviews - On the interplay between workplace vibes and wage. Open Access (2022) ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]
[img]

Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 Online employer reviews – It’s not all about the money, but also about the vibes. (2022) EMAC 2022, European Marketing Academy Conference (Budapest, Hungary) [Präsentation auf Konferenz]

Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 The interplay between wages and online reviews on the labor market. (2021) EMAC 2021 (online) [Präsentation auf Konferenz]

Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 The interplay between wages and online reviews on the labor market. (2021) 43. ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]

Lanz, Andreas U. ; Goldenberg, Jacob ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 From zero to hero - how to balance lost returns and wasted investments using predictions of rare events. (2017) 39th Annual Marketing Science Conference (Los Angeles, CA) [Präsentation auf Konferenz]

Lanz, Andreas U. ; Goldenberg, Jacob ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 Climb or jump - status-based seeding in user-generated content network. (2017) 39th Annual Marketing Science Conference (Los Angeles, CA) [Präsentation auf Konferenz]

Arbeitspapier

Lanz, Andreas U. ; Goldenberg, Jacob ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 (2016) Climb or jump - status-based seeding in user-generated content network. Open Access Mannheim [Arbeitspapier]
[img]
Vorschau

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:11:50 2024 CET automatisch erstellt.