Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 8.

Dissertation

Starke, Sebastian ORCID: 0000-0002-4410-0850 (2021) Essays in marketing and innovation : empirical investigations of customer ratings and project review decisions. Mannheim [Dissertation]

Konferenzveröffentlichung

Starke, Sebastian ORCID: 0000-0002-4410-0850 ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X Trust if it’s just: The effects of customer ratings in platform markets. Malter, Alan J. ; Baker, Stacey Menzel ; Im, Subin AMA Educators' Proceedings 32 806-809 In: 2021 AMA Winter Academic Conference : The human side of marketing in an age of digital transformation ; February 17-19, online (2021) Chicago, IL ; Red Hook, NY 2021 AMA Winter Academic Conference (Online) [Konferenzveröffentlichung]

Starke, Sebastian ORCID: 0000-0002-4410-0850 ; Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 From being a rater to being rated: The effects of customer ratings in platform markets. Russell-Bennett, Rebekah 398-400 In: 11th SERVSIG 2020 : High tech and high touch: The future of human service, Brisbane, Australia, 2020, 9-12 July : book of abstracts (2020) Brisbane, Australia 11th SERVSIG 2020 (conference canceled) (Brisbane, Australia) [Konferenzveröffentlichung]

Starke, Sebastian ORCID: 0000-0002-4410-0850 ; Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 Don’t shoot the messenger! The effects of customer ratings on relationships in platform markets. Article 63902 In: 49th EMAC Annual Conference 2020 : 26-29 May 2020, Corvinus University of Budapest, Hungary, [proceedings] (2020) Budapest 49th EMAC Annual Conference 2020 (conference canceled) (Budapest, Hungary) [Konferenzveröffentlichung]

Präsentation auf Konferenz

Starke, Sebastian ORCID: 0000-0002-4410-0850 ; Blečić, Aleksandar ORCID: 0000-0003-4757-6499 Is symmetric analysis dead now? An introduction to asymmetric analysis using Fuzzy-Set Qualitative Comparative Analysis (fsQCA). (2020) 1. Winter School of PhD Students of the University of Mannheim (Mannheim, Germany) [Präsentation auf Konferenz]

Starke, Sebastian ORCID: 0000-0002-4410-0850 ; Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 Trust if it's just – the effects of customer ratings on relationships in platform markets. (2020) EMAC 33rd Doctoral Colloquium (Brussels, Belgium) [Präsentation auf Konferenz]

Starke, Sebastian ORCID: 0000-0002-4410-0850 ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X From being rater to being rated – Exploring the effects of customer ratings on customer attitudes and behavior. (2019) EMAC 32nd Doctoral Colloquium 2019 (Hamburg, Germany) [Präsentation auf Konferenz]

Arbeitspapier

Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Starke, Sebastian ORCID: 0000-0002-4410-0850 ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 (2021) Wenn Kunden bewertet werden - Eine empirische Untersuchung der Auswirkungen von Kundenbewertungen in Plattformmärkten. Open Access IMU Research Insights Mannheim 074 [Arbeitspapier]
[img]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:14:48 2024 CET automatisch erstellt.