Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Springe zu:
Zeitschriftenartikel
|
Konferenzveröffentlichung
Anzahl der Einträge:
4
.
Zeitschriftenartikel
Tepgec, Mustafa
;
Heil, Joana
ORCID: 0000-0001-5069-0781
;
Ifenthaler, Dirk
ORCID: 0000-0002-2446-6548
(2024)
Feedback literacy matters: unlocking the potential of learning analytics-based feedback.
Assessment & Evaluation in Higher Education London [u.a.] tba tba 1-17 [Zeitschriftenartikel]
Konferenzveröffentlichung
Tepgec, Mustafa
;
Ifenthaler, Dirk
ORCID: 0000-0002-2446-6548
From data to outcomes: Experimental learning analytics insights.
Sampson, Demetrios G.
;
Ifenthaler, Dirk
ORCID: 0000-0002-2446-6548
;
Isaías, Pedro
19-37 In: Smart learning environments in the post pandemic era : selected papers from the CELDA 2022 conference (2024) Cham, Switzerland CELDA 2022 (Lisboa, Portugal) [Konferenzveröffentlichung]
Tepgec, Mustafa
;
Heil, Joana
ORCID: 0000-0001-5069-0781
;
Ifenthaler, Dirk
ORCID: 0000-0002-2446-6548
The effects of learning analytics-based feedback on knowledge acquisition: the role of feedback literacy.
Sampson, Demetrios G.
;
Ifenthaler, Dirk
ORCID: 0000-0002-2446-6548
;
Isaías, Pedro
407-410 In: 20th international conference on cognition and exploratory learning in the digital age (CELDA 2023) : October 21 - 21, 2023; proceedings (2023) Madeira International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, CELDA 2023 (Madeira, Portugal) [Konferenzveröffentlichung]
Tepgec, Mustafa
;
Ifenthaler, Dirk
ORCID: 0000-0002-2446-6548
Learning analytics based interventions: a systematic review of experimental studies.
Sampson, Demetrios G.
;
Ifenthaler, Dirk
ORCID: 0000-0002-2446-6548
;
Isaías, Pedro
327-330 In: Proceedings of the 19th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age (CELDA 2022) : Lisbon, Portugal, 8-9 [8-10] November, 2022 (2022) Lisbon CELDA 2022 (Lisboa, Portugal) [Konferenzveröffentlichung]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 01:45:41 2024 CET
automatisch erstellt.