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2020

Homburg, Christian ; Theel, Marcus ; Hohenberg, Sebastian (2020) Marketing excellence: Nature, measurement, and investor valuations. Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA 84 4 1-22 [Article]

2019

Theel, Marcus (2019) Marktstrategien und Unternehmenswert : eine empirische Untersuchung zu Gestaltung, Kommunikation und Auswirkungen von Marktstrategien. Mannheim [Doctoral dissertation]

Homburg, Christian ; Theel, Marcus ; Hohenberg, Sebastian (2019) Marketing in der Kapital­markt­kommunikation - Warum und wie Unternehmen markt­strategische Aktivitäten kommunizieren sollten. IMU Research Insights Mannheim 061 [Working paper]

2018

Homburg, Christian ; Theel, Marcus ; Hohenberg, Sebastian (2018) Marketing Excellence - Strategien zur Erhöhung des Unternehmens­wertes. IMU Research Insights Mannheim 055 [Working paper]

Theel, Marcus ; Homburg, Christian ; Hohenberg, Sebastian Marketing excellence: Conceptual considerations and empirical evidence. Jeonghye, Choi 1452 In: 2018 Global Marketing Conference at Tokyo Proceedings (2018) Yonsei University Global Marketing Conference (Tokyo, Japan) [Conference or workshop publication]

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