Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Springe zu: 2011 | 2010
Anzahl der Einträge: 4.

2011

Toma, Boris ; Heinrich, Daniel ; Bauer, Hans H. Second Generation Measures for Determining Data Quality in Marketing Research. Srinivasan, Raji AMA Educators' Proceedings 22 68-69 In: AMA Winter Educators' Conference 2011: Marketing Theory and Applications : Proceedings of a meeting held 18-20 February 2011, Austin, Texas, USA (2011) Chicago, IL ; Red Hook, NY AMA Winter Educators' Conference 2011 (Austin, TX) [Konferenzveröffentlichung]

Bauer, Hans H. ; Heinrich, Daniel ; Toma, Boris (2011) Datenqualität in der Online-Marktforschung. Absatzwirtschaft Düsseldorf 54 10 32-34 [Zeitschriftenartikel]

2010

Toma, Boris Introducing new methods of assessing data quality in marketing research. (2010) Korean Academy of Marketing Science Annual Conference (Tokio, Japan) [Präsentation auf Konferenz]

Toma, Boris True Lies in Online Research - How to Determine Accuracy in Web Surveys. (2010) 2010 Association for Consumer Research North American Conference (Jacksonville, USA) [Präsentation auf Konferenz]

Diese Liste wurde am Sun Dec 22 01:11:14 2024 CET automatisch erstellt.