Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 8.

Bosnjak, Michael ; Tuten, Tracy L. ; Wittmann, Werner W. (2005) Unit (non)response in Web-based access panel surveys : An extended planned-behavior approach. Psychology and Marketing New York, NY 22 6 489-505 [Zeitschriftenartikel]

Bosnjak, Michael ; Tuten, Tracy L. (2003) Prepaid and promised incentives in Web Surveys : An experiment. Social Science Computer Review : SSCORE Thousand Oaks, Calif. [u.a.] 21 2 208-217 [Zeitschriftenartikel]

Tuten, Tracy L. ; Urban, David J. ; Bosnjak, Michael (2002) Internet Surveys and Data Quality : A Review. Batinic, Bernad Online Social Sciences Seattle, WA 7-26 [Buchkapitel]

Tuten, Tracy L. ; Bosnjak, Michael (2002) Need to Evaluate and the Big Five Factor Model of Personality. Advances in Psychology Research Huntington, NY 7 127-137 [Zeitschriftenartikel]

Bosnjak, Michael ; Tuten, Tracy L. (2001) Classifying Response Behaviors in Web-based Surveys. Journal of Computer-Mediated Communication : JCMC Oxford [u.a.] 6 3 1-14 [Zeitschriftenartikel]

Bosnjak, Michael ; Tuten, Tracy L. ; Bandilla, Wolfgang (2001) Participation in Web Surveys - A Typology. ZUMA-Nachrichten Mannheim 25 48 7-17 [Zeitschriftenartikel]

Tuten, Tracy L. ; Bosnjak, Michael (2001) Understanding Differences in Web Usage - The Role of Need for Cognition and The Five Factor Model of Personality. Social Behavior and Personality Wellington, New Zealand 29 4 391-398 [Zeitschriftenartikel]

Tuten, Tracy L. ; Bosnjak, Michael ; Bandilla, Wolfgang (2000) Banner-advertised web surveys. Marketing Research Chicago, Ill. 11 4 16-21 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Fri Nov 22 01:43:40 2024 CET automatisch erstellt.