Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
5
.
Valli, Veronica
(2018)
Essays on choice under uncertainty and framing effects in marketing.
Mannheim [Dissertation]
Vorschau
Valli, Veronica
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
;
Bartels, Daniel M.
Time preferences for online subscriptions : the impact of framing, benefits as price discounts or bonus time.
(2017) 46th European Marketing Academy Conference 2017 (Groningen, Netherlands) [Präsentation auf Konferenz]
Valli, Veronica
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
;
Montaguti, Elisa
The compromise effect in post-purchase consumption behavior : evidences from field experiments.
(2017) 46th European Marketing Academy Conference (Groningen, Netherlands) [Präsentation auf Konferenz]
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
;
Bartels, Daniel M.
;
Valli, Veronica
The effects of framing subscription benefits as price discounts or time bonuses on time preferences.
Moreau, Page
Advances in Consumer Research 44 634 In: Wanderlust : ACR 2016 proceedings, Berlin, Germany, Oct 27-30th (2016) Duluth, MN 2016 ACR Conference (Berlin, Germany) [Konferenzveröffentlichung]
Vorschau
Hoefkens, Christine
;
Valli, Veronica
;
Mazzocchi, Mario
;
Traill, W. Bruce
;
Verbeke, Wim
(2013)
European consumers' perceived seriousness of their eating habits relative to other personal health risks.
Preventive Medicine : PM Amsterdam 57 5 618-622 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 01:29:52 2024 CET
automatisch erstellt.