Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 5.

Zeitschriftenartikel

Hoefkens, Christine ; Valli, Veronica ; Mazzocchi, Mario ; Traill, W. Bruce ; Verbeke, Wim (2013) European consumers' perceived seriousness of their eating habits relative to other personal health risks. Preventive Medicine : PM Amsterdam 57 5 618-622 [Zeitschriftenartikel]

Dissertation

Valli, Veronica (2018) Essays on choice under uncertainty and framing effects in marketing. Open Access Mannheim [Dissertation]
[img]
Vorschau

Konferenzveröffentlichung

Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 ; Bartels, Daniel M. ; Valli, Veronica The effects of framing subscription benefits as price discounts or time bonuses on time preferences. Open Access Moreau, Page Advances in Consumer Research 44 634 In: Wanderlust : ACR 2016 proceedings, Berlin, Germany, Oct 27-30th (2016) Duluth, MN 2016 ACR Conference (Berlin, Germany) [Konferenzveröffentlichung]
[img]
Vorschau

Präsentation auf Konferenz

Valli, Veronica ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 ; Bartels, Daniel M. Time preferences for online subscriptions : the impact of framing, benefits as price discounts or bonus time. (2017) 46th European Marketing Academy Conference 2017 (Groningen, Netherlands) [Präsentation auf Konferenz]

Valli, Veronica ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 ; Montaguti, Elisa The compromise effect in post-purchase consumption behavior : evidences from field experiments. (2017) 46th European Marketing Academy Conference (Groningen, Netherlands) [Präsentation auf Konferenz]

Diese Liste wurde am Sun Dec 22 01:30:29 2024 CET automatisch erstellt.