Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Citation

Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 7.

Article

Bauer, Hans H. ; Mäder, Ralf ; Valtin, Alexandra (2004) Auswirkungen des Markennamenwechsels im Rahmen von Markenportfoliokonsolidierungen. Die Betriebswirtschaft : DBW Stuttgart 64 1 58-77 [Article]

Book

Bauer, Hans H. ; Klein-Bölting, Udo ; Sander, Björn ; Murad-Aga, Tharek ; Valtin, Alexandra (2004) Brand-equity-drivers-modell. Brand equity excellence ; 3 Düsseldorf [Book]

Bauer, Hans H. ; Zimmermann, Rainer ; Klein-Bölting, Udo ; Sander, Björn ; Murad-Aga, Tharek ; Valtin, Alexandra (2002) Brand equity evaluator. Brand equity excellence ; 2 Düsseldorf [Book]

Book chapter

Bauer, Hans H. ; Rösger, Jürgen ; Valtin, Alexandra (2004) Nutzenorientierte Markenführung im Internet. Bauer, Hans H. Konsumentenverhalten im Internet München 297-312 [Book chapter]

Doctoral dissertation

Valtin, Alexandra (2005) Der Wert von Luxusmarken : Determinanten des konsumentenorientierten Markenwerts und Implikationen für das Luxusmarkenmanagement. None Wiesbaden [Doctoral dissertation]

Conference or workshop publication

Bauer, Hans H. ; Mäder, Ralf ; Valtin, Alexandra Consumer perception of brand consolidation strategies. Farhangmehr, Minoo Proceedings of the 31st EMAC Conference, 2002 1 In: Marketing in a changing world: Scope, opportunities and challenges : proceedings of the 31st EMAC Conference, May 28 - 31, 2002, University of Minho, Braga, Portugal (2002) Braga, Portugal 31st EMAC Conference (Braga, Portugal) [Conference or workshop publication]

Working paper

Bauer, Hans H. ; Mäder, Ralf ; Valtin, Alexandra (2003) Auswirkungen des Markennamenwechsels auf den Markenwert : eine Analyse der Konsequenzen von Markenportfoliokonsolidierungen. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W070 [Working paper]
[img]
Preview

This list was created automatically on Fri Jan 27 04:38:54 2023 CET