Anzahl der Einträge: 7. 2005
2004
Bauer, Hans H. ; Klein-Bölting, Udo ; Sander, Björn ; Murad-Aga, Tharek ; Valtin, Alexandra
(2004)
Brand-equity-drivers-modell.
Brand equity excellence ; 3
Düsseldorf
[Buch]
|
|
2003
2002
Bauer, Hans H. ; Zimmermann, Rainer ; Klein-Bölting, Udo ; Sander, Björn ; Murad-Aga, Tharek ; Valtin, Alexandra
(2002)
Brand equity evaluator.
Brand equity excellence ; 2
Düsseldorf
[Buch]
|
|
Bauer, Hans H. ; Mäder, Ralf ; Valtin, Alexandra
Consumer perception of brand consolidation strategies.
Farhangmehr, Minoo
Proceedings of the 31st EMAC Conference, 2002
1
In: Marketing in a changing world: Scope, opportunities and challenges : proceedings of the 31st EMAC Conference, May 28 - 31, 2002, University of Minho, Braga, Portugal
(2002)
Braga, Portugal
31st EMAC Conference
(Braga, Portugal)
[Konferenzveröffentlichung]
|
|
Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:12:40 2024 CET automatisch erstellt.
|