Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Erscheinungsjahr | Autoren | Dokumenttyp | Keine Sortierung
Springe zu: G | H | L | V

G

Gwinner, Olivia ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 ; Homburg, Christian Customer reacquisition in business-to-business contexts : it’s not what you do, it’s how you do it. Haws, Kelly L. AMA Educators' Proceedings 28 I-15-I-16 In: Summer AMA Conference 2017: Innovation & Sustainability in Marketing : proceedings of a meeting held 4-6 August 2017, San Francisco, California, USA (2017) Chicago, IL ; Red Hook, NY Summer AMA Conference 2017 (San Francisco, CA) [Konferenzveröffentlichung]

Gruner, Richard L. ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 ; Homburg, Christian ; Lukas, Bryan A. (2019) Supporting new product launches with social media communication and online advertising: Sales volume and profit implications. The Journal of Product Innovation Management Oxford 36 2 172-195 [Zeitschriftenartikel]

H

Homburg, Christian ; Mühlhäuser, Stephan ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 (2015) Der Einfluss von Stabilität und Flexibilität auf den Vertriebserfolg. IMU Research Insights Mannheim 032 [Arbeitspapier]

Homburg, Christian ; Röcker, Leonie ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 (2015) Erfolgreiche Führung in Marketing und Vertrieb. Open Access IMU Research Insights Mannheim 034 [Arbeitspapier]
[img]
Vorschau

Homburg, Christian ; Mühlhäuser, Stephan ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 (2016) Die erfolgreiche Steuerung von Vertriebspartnern in Mehrkanalvertriebssystemen. Open Access IMU Research Insights Mannheim 040 [Arbeitspapier]
[img]
Vorschau

L

Lauer, Karin ; Homburg, Christian ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 Do consumers learn from dynamic pricing incidents? How different types of dynamic pricing affect consumer trust and search over time. Goldenberg, Jacob AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings 29 A-15-A-16 In: Integrating paradigms in a world where marketing Is everywhere : 2018 AMA Winter Academic Conference : February 23-25, 2018, New Orleans, LA : proceedings (2018) Chicago, Ill. AMA Winter Marketing Educators' Conference 2018 (New Orleans, LA) [Konferenzveröffentlichung]

Lauer, Karin ; Homburg, Christian ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 How should companies set prices in offline and online channels? : comparing responses across consumer segments in a multichannel environment. Haws, Kelly L. AMA Educators' Proceedings 28 D-88-D-89 In: Summer AMA Conference 2017: Innovation & Sustainability in Marketing : proceedings of a meeting held 4-6 August 2017, San Francisco, California, USA (2017) Chicago, IL ; Red Hook, NY Summer AMA Conference 2017 (San Francisco, CA) [Konferenzveröffentlichung]

V

Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 (2014) Wertorientiertes Marketing und Human Resource Management : Marken und Mitarbeiter als Treiber des Unternehmenswerts. Wiesbaden [Dissertation]

Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 ; Homburg, Christian ; Mühlhäuser, Stephan Relationships in multichannel sales systems : the impact of bureaucratic governance on manufacturers’ and sales partners’ performance. Goldenberg, Jacob AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings 29 M-4-M-5 In: Integrating Paradigms in a World Where Marketing Is Everywhere : 2018 AMA Winter Academic Conference : February 23-25, 2018, New Orleans, LA : proceedings (2018) Chicago, Ill. AMA Winter Marketing Educators' Conference 2018 (New Orleans, LA) [Konferenzveröffentlichung]

Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 ; Wies, Simone (2021) Panel Data Analysis: A nontechnical introduction for marketing researchers. Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 Handbook of market research Cham 1-58 [Buchkapitel]

Diese Liste wurde am Sat Nov 23 04:02:31 2024 CET automatisch erstellt.