Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Erscheinungsjahr | Autoren | Dokumenttyp | Keine Sortierung
Springe zu: V

V

Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 (2021) Pricing in the digital age: A roadmap to becoming a dynamic pricing retailer. Bijmolt, Tammo ; Broekhuizen, Thijs ; Baalmans, Bas ; Fabian, Nicolai The digital transformation handbook – From academic research to practical insights Groningen 1-21 [Buchkapitel]

Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 ; Klarmann, Martin (2021) Crafting survey research: A systematic process for conducting survey research. Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 Handbook of market research Cham 1-53 [Buchkapitel]

Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 ; Lauer, Karin ; Weitkämper, Karen (2020) Dynamic Pricing: Preisfindung auf elektronischen Marktplätzen. Kollmann, Tobias Handbuch Digitale Wirtschaft Wiesbaden 1 653-677 [Buchkapitel]

Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 ; Schauerte, Nico ; Krakowski, Sebastian ; Ingram Bogusz, Claire ; Gijsenberg, Maarten ; Bleier, Alexander (2023) The cold-start problem in nascent AI strategy: Kickstarting data network effects. Open Access Journal of Business Research : JBR New York, NY 168 Article 114236 1-10 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Vomberg, Arnd ORCID: 0000-0002-1045-7413 (2023) Dynamic pricing process: How to transition from fixed to dynamic pricing? Liozu, Stephan ; Hinterhuber, Andreas Digital pricing strategy : capturing value from digital innovations London 27-38 [Buchkapitel]

Diese Liste wurde am Tue Dec 3 03:54:49 2024 CET automatisch erstellt.