Auswirkungen der Attraktivität sozialer Modelle in der Werbung auf das Produktimage und kaufnahes Verhalten


Mayer, Hans ; Bundschuh, Stephan


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/16735
Document Type: Article
Year of publication: 1995
The title of a journal, publication series: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
Page range: 199-212
Place of publication: Berlin
Publishing house: Duncker & Humblot
ISSN: 0021-3985
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Psychologie II (Wittmann)
Subject: 150 Psychology

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Mayer, Hans ; Bundschuh, Stephan (1995) Auswirkungen der Attraktivität sozialer Modelle in der Werbung auf das Produktimage und kaufnahes Verhalten. Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung Berlin 199-212 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item