Vertrauen in Medien? Eine Kritik an der Medienglaubwürdigkeitsforschung nebst weiterführenden Überlegungen zu einer Theorie des Vertrauens in journalistische Kommunikation und deren gesellschaftlicher Relevanz


Kohring, Matthias



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2010
Book title: Vertrauensforschung 2010: A state of the art
The title of a journal, publication series: Psychologie und Gesellschaft
Volume: 9
Page range: 125-150
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Schweer, Martin K. W.
Place of publication: Frankfurt a. M. [u.a.]
Publishing house: Lang
ISBN: 978-3-631-57992-3 , 3-631-57992-6 , 978-3-653-00925-5
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien III (Kohring)
Subject: 070 News media, journalism, publishing

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Kohring, Matthias (2010) Vertrauen in Medien? Eine Kritik an der Medienglaubwürdigkeitsforschung nebst weiterführenden Überlegungen zu einer Theorie des Vertrauens in journalistische Kommunikation und deren gesellschaftlicher Relevanz. Schweer, Martin K. W. Vertrauensforschung 2010: A state of the art Psychologie und Gesellschaft Frankfurt a. M. [u.a.] 9 125-150 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item