Rezeptionsmotivation: Warum nutzen Rezipienten mediale Unterhaltungsangebote?


Vorderer, Peter



Document Type: Article
Year of publication: 1996
The title of a journal, publication series: Publizistik : Vierteljahreshefte für Kommunikationsforschung
Volume: 41
Issue number: 3
Page range: 310-326
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: VS Verl. für Sozialwiss.
ISSN: 0033-4006 , 1862-2569
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien IV (Vorderer)
Subject: 070 News media, journalism, publishing

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Vorderer, Peter (1996) Rezeptionsmotivation: Warum nutzen Rezipienten mediale Unterhaltungsangebote? Publizistik : Vierteljahreshefte für Kommunikationsforschung Wiesbaden 41 3 310-326 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item