The neurocognitive basis of metamemory: Using the N400 to study the contribution of fluency to judgments of learning


Undorf, Monika ; Amaefule, Chimezie O. ; Kamp, Siri-Maria


DOI: tba
Document Type: Article
Year of publication: 2020
The title of a journal, publication series: Neurobiology of Learning and Memory
Volume: tba
Page range: tba
Place of publication: Amsterdam [u.a.]
Publishing house: Elsevier
ISSN: 1074-7427 , 1095-9564
Publication language: English
Institution: School of Social Sciences > Kognitive Psychologie u. Differentielle Psychologie (Erdfelder)
Subject: 150 Psychology

Dieser Datensatz wurde noch nicht in die Unibibliographie aufgenommen, es ist eine Unveröffentlichte Publikation. Diese Publikation als "Jetzt erschienen" melden.




+ Citation Example and Export

Undorf, Monika ; Amaefule, Chimezie O. ; Kamp, Siri-Maria (2020) The neurocognitive basis of metamemory: Using the N400 to study the contribution of fluency to judgments of learning. Neurobiology of Learning and Memory Amsterdam [u.a.] tba tba [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information




Actions (login required)

Show item Show item