Do learners spontaneously monitor their memory? The gap between educational-developmental and cognitive-experimental research


Halamish, Vered ; Undorf, Monika



Additional URL: https://econtent.hogrefe.com/loi/zfp
Document Type: Article
Year of publication: 2020
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für Psychologie = Journal of Psychology
Place of publication: Göttingen [u.a.]
Publishing house: Hogrefe
ISSN: 0044-3409 , 2151-2604 , 1438-9789
Publication language: English
Institution: School of Social Sciences > Kognitive Psychologie u. Differentielle Psychologie (Erdfelder)
Subject: 150 Psychology

Dieser Datensatz wurde noch nicht in die Unibibliographie aufgenommen, es ist eine Unveröffentlichte Publikation. Diese Publikation als "Jetzt erschienen" melden.




+ Citation Example and Export

Halamish, Vered ; Undorf, Monika (2020) Do learners spontaneously monitor their memory? The gap between educational-developmental and cognitive-experimental research. Zeitschrift für Psychologie = Journal of Psychology Göttingen [u.a.] [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information




Actions (login required)

Show item Show item