Inhaltsanalytische Untersuchungen von User-Generated-Content-Angeboten: Eine Bestandsaufnahme zur Anwendung der Methode


Naab, Teresa K. ; Sehl, Annika



Document Type: Conference or workshop publication
Year of publication: 2014
Book title: Automatisierung in der Inhaltsanalyse
The title of a journal, publication series: Methoden und Forschungslogik der Kommunikationswissenschaft
Volume: 11
Page range: 127-144
Conference title: 14. Fachgruppentagung "Fortschritte der Inhaltsanalyse"
Location of the conference venue: Zürich, Switzerland
Date of the conference: 27.-29.09.2012
Publisher: Sommer, Katharina ; Wettstein, Martin ; Wirth, Werner ; Matthes, Jörg
Place of publication: Köln
Publishing house: Herbert von Halem Verlag
ISBN: 978-3-86962-145-6 , 3-86962-145-1 , 978-3-86962-149-4
ISSN: 1863-4966
Related URLs:
Publication language: German and English
Institution: School of Humanities > Medien- und Kommunikationswissenschaft (Naab 2022-)
Subject: 070 News media, journalism, publishing
380 Commerce, communications, transportation




Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Naab, Teresa K. ; Sehl, Annika

Google Scholar: Naab, Teresa K. ; Sehl, Annika

ORCID: Naab, Teresa K. ORCID: 0000-0001-7345-2559 ; Sehl, Annika

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item