Die britische Werbeselbstkontrolle anhand des Advertising Code : eine Gegenüberstellung mit der Rechtslage in Deutschland


Jergolla, Maren



URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/6851
Document Type: Article
Year of publication: 2003
The title of a journal, publication series: Wettbewerb in Recht und Praxis : WRP
Page range: 431-449
Place of publication: Frankfurt a. M.
Publishing house: Dt. Fachverl.
ISSN: 0172-049X , 1435-3059
Publication language: German
Institution: School of Law and Economics > Bürgerl. Recht, Handels- und Wirtschaftsrecht, Rechtsvergleichung u. Internat. Privatrecht (Sack -2006, Em)
Subject: 340 Law




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item