Akzeptanz von mobilen Bankdiensten: Test eines Drei-Perspektiven-Modells


Dibbern, Jens ; Heinzl, Armin ; Schaub, Natalia



URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/24148
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2007
Book title: Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag
Page range: 449-478
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 978-3-8349-0644-1
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Organisation u. Wirtschaftsinformatik I (Heinzl)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Dibbern, Jens ; Heinzl, Armin ; Schaub, Natalia (2007) Akzeptanz von mobilen Bankdiensten: Test eines Drei-Perspektiven-Modells. Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag Wiesbaden 449-478 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item