Aufbau und Steuerung von Dienstleistungsmarken


Bauer, Hans H. ; Kuester, Sabine ; Huber, Frank ; Heß, Silke C.


Document Type: Book chapter
Year of publication: 2008
Book title: Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
Page range: 459-472
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Bauer, Hans H.
Place of publication: München
Publishing house: Vahlen
ISBN: 978-3-8006-3463-7
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Marketing & Innovation (Kuester)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Huber, Frank ; Heß, Silke C. (2008) Aufbau und Steuerung von Dienstleistungsmarken. Bauer, Hans H. Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management München 459-472 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item