Zur Bedeutung von Cause-Related Marketing für Unternehmen und Nonprofit-Organisationen


Helmig, Bernd ; Lauper, Patricia


Document Type: Book chapter
Year of publication: 2007
Book title: Festschrift für Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Peter Eichhorn anlässlich seiner Emeritierung
The title of a journal, publication series: Stand und Perspektiven der öffentlichen Betriebswirtschaftslehre
Volume: 2
Page range: 796-806
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Bräunig, Dietmar
Place of publication: Berlin
Publishing house: BWV, Berliner Wiss.-Verl.
ISBN: 978-3-8305-1357-5
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Nonprofit-Organisation

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Helmig, Bernd ; Lauper, Patricia (2007) Zur Bedeutung von Cause-Related Marketing für Unternehmen und Nonprofit-Organisationen. Bräunig, Dietmar Festschrift für Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Peter Eichhorn anlässlich seiner Emeritierung Stand und Perspektiven der öffentlichen Betriebswirtschaftslehre Berlin 2 796-806 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item