Zur Bedeutung von Cause-Related Marketing für Unternehmen und Nonprofit-Organisationen


Helmig, Bernd ; Lauper, Patricia



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2007
Book title: Festschrift für Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Peter Eichhorn anlässlich seiner Emeritierung
The title of a journal, publication series: Stand und Perspektiven der öffentlichen Betriebswirtschaftslehre
Volume: 2
Page range: 796-806
Publisher: Bräunig, Dietmar
Place of publication: Berlin
Publishing house: BWV, Berliner Wiss.-Verl.
ISBN: 978-3-8305-1357-5
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig 2008-)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Nonprofit-Organisation




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item