Social Marketing. Erfolgreiche Marketingkonzepte für Non-Profit-Organisationen


Helmig, Bernd


Document Type: Article
Year of publication: 2008
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU
Volume: 31
Issue number: 1
Page range: 82-84
Place of publication: Stuttgart
Publishing house: Schäffer-Poeschel
ISSN: 0344-9777
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Helmig, Bernd (2008) Social Marketing. Erfolgreiche Marketingkonzepte für Non-Profit-Organisationen. Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU Stuttgart 31 1 82-84 [Article]


+ Search Authors in

BASE: Helmig, Bernd

Google Scholar: Helmig, Bernd

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item