Marken erfolgreich gestalten


Aaker, David A. ; Stahl, Florian ; Stöckle, Felix



DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-06386-3
Document Type: Book
Year of publication: 2015
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Springer Gabler
ISBN: 978-3-658-06385-6 , 978-3-658-06386-3
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Quantitatives Marketing (Stahl 2013-)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Aaker, David A. ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 ; Stöckle, Felix (2015) Marken erfolgreich gestalten. Wiesbaden [Book]


+ Search Authors in

BASE: Aaker, David A. ; Stahl, Florian ; Stöckle, Felix

Google Scholar: Aaker, David A. ; Stahl, Florian ; Stöckle, Felix

ORCID: Aaker, David A. ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 ; Stöckle, Felix

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item