Grundlagen der Kommunikation: Zur Rolle der Medien im Prozess der partizipativen Raumplanung


Vorderer, Peter ; Klimmt, Christoph



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2002
Book title: Planungs-Marketing und Planungs-Kommunikation
The title of a journal, publication series: Materialien zur regionalen Entwicklung
Volume: 9
Page range: 20-27
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Priebs, Axel
Place of publication: Hannover
Publishing house: Kommunalverband Grossraum Hannover
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien IV (Vorderer)
Subject: 330 Economics
710 Landscaping and area planning

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Vorderer, Peter ; Klimmt, Christoph (2002) Grundlagen der Kommunikation: Zur Rolle der Medien im Prozess der partizipativen Raumplanung. Priebs, Axel Planungs-Marketing und Planungs-Kommunikation Materialien zur regionalen Entwicklung Hannover 9 20-27 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item