Mix me a list: Context moderates the truth effect and the mere-exposure effect


Dechêne, Alice ; Stahl, Christoph ; Hansen, Jochim ; Wänke, Michaela



DOI: https://doi.org/10.1016/j.jesp.2009.06.019
URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/...
Additional URL: http://methexp.uni-koeln.de/wp-content/uploads/201...
Document Type: Article
Year of publication: 2009
The title of a journal, publication series: Journal of Experimental Social Psychology
Volume: 45
Issue number: 5
Page range: 1117-1122
Place of publication: Amsterdam [u.a.]
Publishing house: Elsevier
ISSN: 0022-1031
Publication language: English
Institution: School of Social Sciences > Konsumentenpsychologie u. Ökonomische Psychologie (Wänke 2011-)
Subject: 150 Psychology

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item