Von Reaktanz zu Akzeptanz: Ein iterativer Ansatz zur Einbindung relevanter Expert*innen- und Interessengruppen bei der Weiterentwicklung studentischer Lehrevaluationen


Janke, Stefan ; Mühlbauer, Maria



URL: https://www.researchgate.net/publication/337919816...
Additional URL: https://0a59654b-c029-4e59-a817-d92d38cf7998.files...
Document Type: Article
Year of publication: 2019
The title of a journal, publication series: Qualität in der Wissenschaft
Volume: 13
Issue number: 3/4
Page range: 116-121
Place of publication: Bielefeld
Publishing house: UVW UniversitätsVerlag Webler
ISSN: 1860-3041
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Pädagogische Psychologie (Dickhäuser)
Subject: 150 Psychology

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Janke, Stefan ORCID: 0000-0003-1799-8850 ; Mühlbauer, Maria (2019) Von Reaktanz zu Akzeptanz: Ein iterativer Ansatz zur Einbindung relevanter Expert*innen- und Interessengruppen bei der Weiterentwicklung studentischer Lehrevaluationen. Qualität in der Wissenschaft Bielefeld 13 3/4 116-121 [Article]


+ Search Authors in

BASE: Janke, Stefan ; Mühlbauer, Maria

Google Scholar: Janke, Stefan ; Mühlbauer, Maria

ORCID: Janke, Stefan ORCID: 0000-0003-1799-8850 ; Mühlbauer, Maria

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item