Input Quality Observation Scheme (IQOS) und Teacher Input Observation Scheme (TIOS) - Herausforderungen und Chancen


Kersten, Kristin



Document Type: Conference presentation
Year of publication: 2021
Conference title: Den sprachlichen Input in Kindergarten und Grundschule bewerten, Online-Workshop
Location of the conference venue: Brixen, Italy, Online
Date of the conference: 07.05.2021
Related URLs:
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Mehrsprachigkeitsdidaktik (Kersten 2023-)
Subject: 400 Language, linguistics

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Kersten, Kristin

Google Scholar: Kersten, Kristin

ORCID: Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item