Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Fakultäten und Einrichtungen
(49948)
Fakultät für Betriebswirtschaftslehre
(11908)
Digitales Marketing u. Marketing Transformation (Vomberg 2021-2024)
(8)
Gruppieren nach:
Erscheinungsjahr
|
Autoren
|
Dokumenttyp
|
Keine Sortierung
Springe zu:
2023
|
2022
|
2021
|
2020
2023
Vomberg, Arnd
ORCID: 0000-0002-1045-7413
;
Schauerte, Nico
;
Krakowski, Sebastian
;
Ingram Bogusz, Claire
;
Gijsenberg, Maarten
;
Bleier, Alexander
(2023)
The cold-start problem in nascent AI strategy: Kickstarting data network effects.
Journal of Business Research : JBR New York, NY 168 Article 114236 1-10 [Zeitschriftenartikel]
Vomberg, Arnd
ORCID: 0000-0002-1045-7413
(2023)
Dynamic pricing process: How to transition from fixed to dynamic pricing?
Liozu, Stephan
;
Hinterhuber, Andreas
Digital pricing strategy : capturing value from digital innovations London 27-38 [Buchkapitel]
Vomberg, Arnd
ORCID: 0000-0002-1045-7413
;
Alavi, Sascha
;
Oproiescu, Alexandru
The cold start problem in algorithm-based CRM: Kickstarting network effects by pvercoming replacement threats.
(2023) EMAC 2023, annual conference (Odense, Denmark) [Präsentation auf Konferenz]
Vomberg, Arnd
ORCID: 0000-0002-1045-7413
;
Homburg, Christian
;
Sarantopoulos, Panagiotis
Algorithmic pricing: Consumer reactions and effective retailer responses.
(2023) TPM 2023, Theory + Practice in Marketing (Lausanne, Switzerland) [Präsentation auf Konferenz]
2022
Vomberg, Arnd
ORCID: 0000-0002-1045-7413
;
Homburg, Christian
;
Sarantopoulos, Panagiotis
Dynamic pricing: Consumer reactions and effective retailer responses.
(2022) EMAC 2022, European Marketing Academy Conference (Budapest, Hungary) [Präsentation auf Konferenz]
2021
Vomberg, Arnd
ORCID: 0000-0002-1045-7413
(2021)
Pricing in the digital age: A roadmap to becoming a dynamic pricing retailer.
Bijmolt, Tammo
;
Broekhuizen, Thijs
;
Baalmans, Bas
;
Fabian, Nicolai
The digital transformation handbook – From academic research to practical insights Groningen 1-21 [Buchkapitel]
Vomberg, Arnd
ORCID: 0000-0002-1045-7413
;
Klarmann, Martin
(2021)
Crafting survey research: A systematic process for conducting survey research.
Homburg, Christian
;
Klarmann, Martin
;
Vomberg, Arnd
ORCID: 0000-0002-1045-7413
Handbook of market research Cham 1-53 [Buchkapitel]
2020
Vomberg, Arnd
ORCID: 0000-0002-1045-7413
;
Lauer, Karin
;
Weitkämper, Karen
(2020)
Dynamic Pricing: Preisfindung auf elektronischen Marktplätzen.
Kollmann, Tobias
Handbuch Digitale Wirtschaft Wiesbaden 1 653-677 [Buchkapitel]
Diese Liste wurde am
Sun Dec 22 01:55:27 2024 CET
automatisch erstellt.