Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 2.

Stahl, Florian ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2846-3424 and Maass, Wolfgang (2006) Adoption and Diffusion in Electronic Markets: An Empirical Analysis of Attributes influencing the Adoption of Paid Content. Electronic Markets Heidelberg 16 3 233-244 [Zeitschriftenartikel]

Stahl, Florian ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2846-3424, Schäfer, Marc-Frederic and Maass, Wolfgang (2004) Strategies for Selling Paid Content on Newspaper and Magazine Web Sites: An Empirical Analysis of Bundling and Splitting of News and Magazine Articles. JMM : The International Journal on Media Management Philadelphia, Pa. 6 1/2 59-66 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Sun Nov 24 01:26:21 2024 CET automatisch erstellt.