Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 5.

Schmitt, Daniela (2019) Essays on the marketing of digital information goods. Mannheim [Dissertation]

Schmitt, Daniela ; Iyengar, Raghuram ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 Optimizing the composition of paid content in a freemium model. (2019) 2019 INFORMS 41st Annual ISMS Marketing Science Conference (Roma, Italy) [Präsentation auf Konferenz]

Schmitt, Daniela ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 ; Iyengar, Raghuram Optimizing the composition of paid content in a freemium model. (2018) 2018 INFORMS 40th Annual ISMS Marketing Science Conference (Philadelphia, PA) [Präsentation auf Konferenz]

Schmitt, Daniela ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 ; Iyengar, Raghuram Short- and Long-term Effects of Price Promotions on Consumption. (2017) 39th Annual Marketing Science Conference (Los Angeles, CA) [Präsentation auf Konferenz]

Schmitt, Daniela ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 ; Iyengar, Raghuram The effects of price promotions on service usage. (2017) 39th Annual ISMS Marketing Science Conference 2017 (Los Angeles, CA, USA) [Präsentation auf Konferenz]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:42:06 2024 CET automatisch erstellt.