Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Erscheinungsjahr | Autoren | Keine Sortierung
Springe zu: B | F | J | S
Anzahl der Einträge: 4.

B

Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. Investigating the Effects of Avatars as Virtual Representatives in Electronic Commerce. Purchase, Sharon ANZMAC Conference Proceedings 18 26-34 In: Conference Proceedings of the the Australian and New Zealand Marketing Academy Conference (ANZMAC), December 5 - 7, Perth, Australia (2005) Sydney [Konferenzveröffentlichung]

F

Feurer, Sven ; Schuhmacher, Monika C. ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 The Role of Price When Products are Really New:Single, Dual, or multiple? ANZMAC Conference Proceedings Paper 111 (2013) Dunedin, NZ ANZMAC 2013 (Auckland, NZ) [Konferenzveröffentlichung]

J

Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Hillebrand, Christina Exploring heterogeneity in the BOP consumer market. Robinson, Linda ANZMAC Conference Proceedings 366 In: Australian and New Zealand Marketing Academy Conference (ANZMAC) 2017 : Marketing for Impact : proceedings, 4 – 6 December 2017, RMIT University, Melbourne, Australia (2017) Melbourne, NZ ANZMAC 2017 (Melbourne, NZ) [Konferenzveröffentlichung]

S

Schuhmacher, Monika C. ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Fertmann, Anna-Lena Pricing Service Innovations: The Influence of Consumer Characteristics and Expectations? ANZMAC Conference Proceedings Paper 164 (2013) Dunedin, NZ ANZMAC Annual Conference 2013 (Auckland, NZ) [Konferenzveröffentlichung]

Diese Liste wurde am Sun Dec 22 03:34:16 2024 CET automatisch erstellt.