Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Erscheinungsjahr
|
Autoren
|
Keine Sortierung
Springe zu:
2018
|
2017
Anzahl der Einträge:
4
.
2018
Sappa, Viviana
;
Aprea, Carmela
;
Vogt, Barbara
(2018)
Success factors for fostering the connection between learning in school and at the work-place: the voice of Swiss VET actors.
Choy, Sarojni
Integration of vocational education and training experiences : purposes, practices and principles Technical and Vocational Education and Training Singapore 29 303-325 [Buchkapitel]
2017
Wuttke, Eveline
;
Seifried, Jürgen
ORCID: 0000-0002-9460-7721
(2017)
Modelling and measurement of teacher competence : old wine in new skins?
Mulder, Martin
Competence-based vocational and professional education : bridging the worlds of work and education Technical and Vocational Education and Training Cham 23 883-901 [Buchkapitel]
Seifried, Jürgen
ORCID: 0000-0002-9460-7721
;
Wuttke, Eveline
(2017)
Der Einsatz von Videovignetten in der wirtschaftspädagogischen Forschung : Messung und Förderung von fachwissenschaftlichen und fachdidaktischen Kompetenzen angehender Lehrpersonen.
Gräsel, Cornelia
Entwicklung von Professionalität pädagogischen Personals : interdisziplinäre Betrachtungen, Befunde und Perspektiven Technical and Vocational Education and Training Wiesbaden 303-322 [Buchkapitel]
Berger, Jean-Louis
;
Girardet, Céline
;
Vaudroz, Cynthia
;
Aprea, Carmela
(2017)
The motivational basis of classroom management practices and beliefs of Swiss vocational teachers.
Watt, Helen M. G.
Global perspectives on teacher motivation Technical and Vocational Education and Training Cambridge 95-125 [Buchkapitel]
Diese Liste wurde am
Wed Dec 4 03:05:23 2024 CET
automatisch erstellt.