Der Einfluss des Markenwerts auf die Unternehmensperformance


Kuester, Sabine ; Landauer, Nina ; Becker, Andreas


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/28995
Document Type: Article
Year of publication: 2011
The title of a journal, publication series: Business + Innovation : Steinbeis Executive Magazin
Issue number: H.3
Page range: 7-14
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler, Springer-Fachmedien
ISSN: 1868-8241
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Marketing & Innovation (Kuester)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Landauer, Nina ; Becker, Andreas (2011) Der Einfluss des Markenwerts auf die Unternehmensperformance. Business + Innovation : Steinbeis Executive Magazin Wiesbaden H.3 7-14 [Article]


+ Search Authors in

BASE: Kuester, Sabine ; Landauer, Nina ; Becker, Andreas

Google Scholar: Kuester, Sabine ; Landauer, Nina ; Becker, Andreas

ORCID: Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Landauer, Nina ; Becker, Andreas

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item