Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 21.

Article

Helmig, Bernd ; Hinz, Vera ; Michalski, Silke ; Trotha, Kirstin von (2010) Zu den Auswirkungen von Arbeitszeitmodellen im ärztlichen Dienst von Krankenhäusern. Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB Wiesbaden 80 3 263-284 [Article]

Helmig, Bernd ; Michalski, Silke ; Spraul, Katharina (2009) Eine explorative Studie zu Wertschöpfungskonfigurationen in Nonprofit-Organisationen. Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP Herne [u.a.] 61 1 94-114 [Article]

Helmig, Bernd ; Michalski, Silke (2008) Zum Stellenwert der Nonprofit-Forschung in der Betriebswirtschaftslehre: Ein Vergleich deutscher und US-amerikanischer Forschungsbeiträge. Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB Wiesbaden 78 S.-H.3 23-55 [Article]

Helmig, Bernd ; Michalski, Silke ; Lauper, Patricia (2008) Performance Management in Public & Nonprofit Organisationen. Empirische Ergebnisse zum Teilaspekt Performance Appraisal. Zeitschrift für Personalforschung : ZfP Mering 22 1 58-82 [Article]

Michalski, Silke ; Helmig, Bernd (2008) What Do We Know about the Identity Salience Model of Relationship Marketing Success? A Review of Literature. Journal of Relationship Marketing Binghamton, NY 7 1 45-63 [Article]

Helmig, Bernd ; Michalski, Silke (2007) Wieviel Markt braucht eine Nonprofit-Organisation? Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice Zürich 61 4 309-323 [Article]

Michalski, Silke ; Helmig, Bernd (2006) Die Dienstleistungsorientierung systematisch steigern. IO New Management Zürich 75 10 10-13 [Article]

Book chapter

Helmig, Bernd ; Michalski, Silke ; Thaler, Julia (2009) Besonderheiten und Managementimplikationen der Kundenintegration in Nonprofit-Organisationen. Bruhn, Manfred Kundenintegration : Forum Dienstleistungsmanagement Wiesbaden 471-492 [Book chapter]

Michalski, Silke ; Helmig, Bernd (2009) Management von Nonprofit-Beziehungen - ein Service Value Chain-orientierter Ansatz. Georgi, Dominik Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente; Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag Wiesbaden 229-249 [Book chapter]

Helmig, Bernd ; Spraul, Katharina ; Michalski, Silke (2008) Wertschöpfungskonfigurationen in Nonprofit-Organisationen. Schauer, Reinbert Steuerung und Kontrolle in Nonprofit-Organisationen Linz 113-133 [Book chapter]

Conference or workshop publication

Michalski, Silke ; Helmig, Bernd Zur Rolle des Konstrukts Identifikation zur Erklärung von Spendenbeziehungen: Eine qualitative Untersuchung. Stauss, Bernd 237-251 In: Aktuelle Forschungsfragen im Dienstleistungsmarketing : 13. Workshop für Dienstleistungsmarketing in Ingolstadt (2008) Wiesbaden [Conference or workshop publication]

Conference presentation

Michalski, Silke ; Helmig, Bernd ; Bruhn, Manfred ; Hadwich, Karsten ; Batt, Verena Service-Dominant Logic: What about Nonprofits? (2009) The 2009 Naples Forum on Service (Capri, Italien) [Conference presentation]

Michalski, Silke ; Helmig, Bernd Organizational Strategies for Establishing and Maintaining Donor Relations from Alumni Networks: The Value of Identification. (2009) 7th Workshop On The Challenges of Managing the Third Sector (Nantes, Frankreich) [Conference presentation]

Michalski, Silke ; Helmig, Bernd ; Bruhn, Manfred ; Hadwich, Karsten ; Batt, Verena Service-Dominant Logic on Nonprofit Organizations: Starting a Scientific Dialog. (2009) 38th Annual Conference of the Association for Research on Nonprofit Organizations and Voluntary Action (ARNOVA) (Cleveland, Ohio) [Conference presentation]

Michalski, Silke ; Helmig, Bernd Fan Identification: Towards a Common Understanding of the Conceptualization and Measurement of the Construct. (2008) 16th European Association for Sports Management (EASM) [Conference presentation]

Helmig, Bernd ; Spraul, Katharina ; Michalski, Silke A Value Shop Configuration Analysis in the Non-Profit Sector - The Example of Drug Addicts Support Centres. (2008) 37th Annual Conference of the Association for Research on Nonprofit Organizations and Voluntary Action (ARNOVA) [Conference presentation]

Michalski, Silke ; Helmig, Bernd Zur Rolle der Konstrukte Identifikation und Identity Salience im Dienstleistungsmarketing. (2008) 13. Workshop Dienstleistungsmanagement [Conference presentation]

Helmig, Bernd ; Michalski, Silke ; Spraul, Katharina Wertschöpfungskonfigurationen in Nonprofit-Organisationen als strategischer Wettbewerbsvorteil. (2008) 8. Internationales Colloquium der NPO-Forscher [Conference presentation]

Michalski, Silke ; Helmig, Bernd The Role of Identity Salience to Manage Nonprofit Relationships: A Review of the Literature. (2007) 6th Workshop On The Challenges of Managing the Third Sector [Conference presentation]

Michalski, Silke ; Helmig, Bernd The Role of Identity Salience to Manage Nonprofit Relationships. (2007) 36th European Marketing Academy Conference (EMAC) [Conference presentation]

Encyclopedic article

Helmig, Bernd ; Spraul, Katharina ; Michalski, Silke (2010) Organizational Forms and Development. International Encyclopedia of Civil Society New York, NY [u.a.] 1115-1121 [Encyclopedic article]

This list was created automatically on Mon Mar 30 04:14:48 2020 CEST