Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 6.

Schönmüller, Verena ; Netzer, Oded ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 (2020) The polarity of online reviews: Prevalence, drivers and implications. Journal of Marketing Research : JMR Chicago, Ill. 57 5 853-877 [Zeitschriftenartikel]

Schönmüller, Verena ; Netzer, Oded ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 The pattern of online reviews. (2017) 39th Annual Marketing Science Conference (Los Angeles, CA) [Präsentation auf Konferenz]

Schönmüller, Verena ; Netzer, Oded ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 Tell me who your brands are and I will tell you who you vote for. (2017) 39th Annual Marketing Science Conference (Los Angeles, CA) [Präsentation auf Konferenz]

Schönmüller, Verena ; Netzer, Oded ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 The pattern of online reviews. (2017) 46th European Marketing Academy Conference (Groningen, Netherlands) [Präsentation auf Konferenz]

Bauer, Hans H. ; Heinrich, Daniel ; Schönmüller, Verena Practice what you preach! Consumers perception and acceptance of a price increase justified by a company's social commitment. Bharadwaj, Sundar AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings 23 256-257 In: AMA winter educators conference 2012 : marketing theory and applications, St. Petersburg, Florida, USA, 17-19 February 2012 (2013) Red Hook, NY 2012 AMA Marketing Winter Educators' Conference (St. Petersburg, FL) [Konferenzveröffentlichung]

Bauer, Hans H. ; Heinrich, Daniel ; Schönmüller, Verena (2012) Fair Trade und Preisfairness unter der Lupe. Marketing Review St. Gallen Wiesbaden 29 2 54-60 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Fri Mar 29 01:44:35 2024 CET automatisch erstellt.