Der Zusammenhang zwischen Kundenzufriedenheit und Kundenbindung


Homburg, Christian ; Giering, Annette ; Hentschel, Frederike


Document Type: Book chapter
Year of publication: 1999
Book title: Handbuch Kundenbindungsmanagement : Grundlagen, Konzepte, Erfahrungen
Page range: 81-112
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Bruhn, Manfred
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 3-409-22269-3
Edition: 2.
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Giering, Annette ; Hentschel, Frederike (1999) Der Zusammenhang zwischen Kundenzufriedenheit und Kundenbindung. Bruhn, Manfred Handbuch Kundenbindungsmanagement : Grundlagen, Konzepte, Erfahrungen Wiesbaden 81-112 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item