Kundennähe, Kundenzufriedenheit und Kundenbindung bei Dienstleistungsunternehmen


Homburg, Christian ; Fassnacht, Martin


Document Type: Book chapter
Year of publication: 1998
Book title: Handbuch Dienstleistungsmanagement
Page range: 405-428
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 3-409-13593-6
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Fassnacht, Martin (1998) Kundennähe, Kundenzufriedenheit und Kundenbindung bei Dienstleistungsunternehmen. Handbuch Dienstleistungsmanagement Wiesbaden 405-428 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item