Die Methode FCD (Fast Concept Development): Schnelle und kundenorientierte Konzeptentwicklung


Schraudy, Kurt ; Werner, Harald ; Homburg, Christian


Document Type: Article
Year of publication: 1997
The title of a journal, publication series: Absatzwirtschaft
Volume: 40
Issue number: 4
Page range: 52-59
Place of publication: Düsseldorf
Publishing house: Verl.-Gruppe Handelsblatt
ISSN: 0001-3374
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Schraudy, Kurt ; Werner, Harald ; Homburg, Christian (1997) Die Methode FCD (Fast Concept Development): Schnelle und kundenorientierte Konzeptentwicklung. Absatzwirtschaft Düsseldorf 40 4 52-59 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item