Konzeptualisierung und Operationalisierung komplexer Konstrukte: Ein Leitfaden für die Marketingforschung


Homburg, Christian ; Giering, Annette


Document Type: Article
Year of publication: 1997
The title of a journal, publication series: Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP
Volume: 18
Issue number: 1
Page range: 5-24
Place of publication: München
Publishing house: Beck
ISSN: 0344-1369
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Giering, Annette (1997) Konzeptualisierung und Operationalisierung komplexer Konstrukte: Ein Leitfaden für die Marketingforschung. Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP München 18 1 5-24 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item