Kundenzufriedenheitsmessung als Instrument zur Strategieformulierung


Hocke, Gregor ; Homburg, Christian ; Klinkhammer, Bernd ; Werner, Harald


Document Type: Article
Year of publication: 1997
The title of a journal, publication series: Müll und Abfall
Volume: 29
Issue number: 8
Page range: 471-474
Place of publication: Berlin [u.a.]
Publishing house: Schmidt
ISSN: 0027-2957
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Hocke, Gregor ; Homburg, Christian ; Klinkhammer, Bernd ; Werner, Harald (1997) Kundenzufriedenheitsmessung als Instrument zur Strategieformulierung. Müll und Abfall Berlin [u.a.] 29 8 471-474 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item