Efficient Consumer Response (ECR) - Erfolg durch Kooperation mit dem Handel


Homburg, Christian ; Grandinger, Andreas ; Krohmer, Harley


Document Type: Article
Year of publication: 1996
The title of a journal, publication series: Absatzwirtschaft
Volume: 39
Issue number: 10
Page range: 86-92
Place of publication: Düsseldorf
Publishing house: Fachverl. Verl.-Gruppe Handelsblatt
ISSN: 0001-3374
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Grandinger, Andreas ; Krohmer, Harley (1996) Efficient Consumer Response (ECR) - Erfolg durch Kooperation mit dem Handel. Absatzwirtschaft Düsseldorf 39 10 86-92 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item